Branding Corporativ

Principală Branding Corporativ

Branding Corporativ

Branding-ul corporativ este despre a lăsa o impresie.

Ce este?

Totul, de la culoarea logo-ului corporativ al unei organizații la modul în care își rezumă succint valorile și istoria mărcii mai mari alcătuiește brandul său corporativ.

Bazele fundamentale ale brandingului corporativ sunt cele care ne ajută să determinăm imaginea organizației noastre. Este necesar să definim simbolurile, semnele și culorile care ne ajută să ne precizăm identitatea corporativă, la fel și folosirea fonturilor sunt foarte utile pentru asta.

Profesionalism și seriozitate!

Construirea branding-ului corporativ ne permite nu numai să creăm un brand care să reprezinte fiecare dintre produse și servicii, ci și să consolidăm imaginea corporativă pentru a transmite fiecărui client scopul principal al mărcii.

CITY LIGHTS ADV a realizat sute de variante de branding personalizat exact pe dorința clienților care doresc să își reprezinte la un nivel de excelență businessul.

În ce domenii se folosește brandingul Corporativ?

Nu există industrie, ramură economică sau domeniu de activitate care să nu poată fi „reprezentată” de un brandbook expozitional: Financiar, Electronice, Medical, Băuturi, Alimente și multe altele.

Domeniul de activitate

Orice activitate ar avea compania care își crează un brand, oricât de abstract ar fi domeniul de activitate, se poate crea un brand memorabil care să înfățișeze realizările din domeniul producției sau serviciilor ale companiei interesate.